موسسه خیریه کریم اهل بیت دهکده ی ورازان
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان موسسه خیریه کریم اهلبیت ورازان و آدرس varazan1392.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ثامن تـــم

شکستن انگشت ها چه مضراتی دارد ؟

مردم عادت دارند با فشار به انگشتان دست (شکستن انگشت ها) یا حرکات سریع گردن یا فشار پا بر روی ستون فقرات کمری، باعث ایجاد این صداها شوند

و به عبارتی قولنج آن را رفع کنند و با این حرکت، نوعی احساس راحتی به آنها دست می‌دهد. در یک تقسیم. درادامه مطلب مطالعه فرمایید.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
چهار شنبه 26 خرداد 1395برچسب:, .:. 8:21 .:. خادمین خیریه

جشن نیمه شعبان ورازان منزل آقای رضا صالحان

پذیرایی

سخنران سیدنبی جلالی

مولودی خوانی عباس ملکی


برچسب‌ها:
چهار شنبه 26 خرداد 1395برچسب:, .:. 8:10 .:. خادمین خیریه

باسلام وقبولی نماز وروزه شما دهکده ای های عزیزمراسم جشن وافطاری در شب 18 ماه مبارک رمضان شب جمعه در حسینیه ورازان برگزارمی شود قابل ذکر که هزینه افطاری واهداءجوایز توسط دوست داران امام مجتبی (ع) انجام می شود کسانی که تمایل دارند در این کار سهیم شوند با کربلایی عباس ملکی هماهنگ نمایند. منتظر شما خوبان هستیم.یاعلی.

روابط عمومی خیریه کریم اهل بیت ورازان.


برچسب‌ها:
دو شنبه 24 خرداد 1395برچسب:, .:. 7:19 .:. خادمین خیریه

635085294755959101

روزه داران باید درایام رمضان  به وعده افطاری بسیار اهمیت بدهند چون  رمضان در ماه گرم سال است بخاطر همین بدن دارای کم آبی میشود و برای جبران این  کم آبی   باید وعده هایی سحری و افطاری به دقت مصرف شود در این مورد با یکی از کارشناسان تغذیه  گفتگویی انجام دادیم که با کلیک بر اد امه مطلب باهم میخوانیم و  با بخور و نخورهای تغذیه ای ماه رمضان  بیشتر آشنا میشویم .درادامه مطلب ملاحظه فرمایید.


برچسب‌ها:
ادامه مطلب
دو شنبه 24 خرداد 1395برچسب:, .:. 7:14 .:. خادمین خیریه

 

میشود این رمضان موعد فردا باشد

آخرین ماه صیام غم مولا باشد

میشود در شب قدرش به جهان مژده دهند

که همین سال ظهور گل زهرا باشد..


اللهم عجل لولیک الفرج..


آمین

التماس دعا


برچسب‌ها:
سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:, .:. 10:28 .:. خادمین خیریه

 

رفع گرفتگی بینی

  در جمجمه انسان، ۴ جفت مجرای سینوسی وجود دارد که تمامشان روزنه‌ای به بینی دارند. وقتی یک یا چند تا از این مجرا‌ها می‌گیرد، گرفتگی سینوسی رخ می‌دهد. از طرفی گوجه فرنگی خواص و فوایدی دارد که برای معالجه و رفع گرفتگی بینی به کار می‌آید. با دستوری که در ادامه آمده، می‌توانید در خانه هم چای گوجه تهیه کنید هم از شر گرفتگی بینی رها شوید.

علت و درمان گرفتگی بینی

بینی و مجراهای سینوسی با یک غشای مخاطی یکسره پوشیده شده و وقتی بافت‌های موجود در آن غشا متورم یا عفونی می‌شوند، مجرا‌ها مسدود می‌شوند. دکتر مایکل مورای، متخصص درمان خانگی چند درمان برای گرفتگی سینوس پیشنهاد کرده است:

تمیز کردن با آب

stuffy-nose

این روشی بسیار قدیمی است که برای شستن حفره‌های بینی استفاده می‌شود. نیم لیتر آب بردارید و یک قاشق نمک در آن حل کنید. حالا آن را در ظرفی بریزید و بعد قیف مخصوص بینی را روی سوراخ راست بینی خود بگذارید و آب را به داخل آن بالا بکشید. بعد سرتان را به پهلو خم کنید طوری که آب از سوراخ سمت چپ بینی خارج شود. همین کار را با سوراخ سمت چپ انجام دهید.

مرطوب‌کننده بینی

مرطوب‌کننده بینی گرفتگی سینه را از بین برده و مجراهای گرفتهٔ بینی را باز می‌کند، از جمع‌شدن مخاط جلوگیری کرده و باعث روان ماندن آن در مجراهای بینی می‌شود. دستگاه مرطوب کننده هوا را در فضای محصور و پوشیده‌ای قرار داده و بخار تسکین‌دهندهٔ آن را استنشاق کنید.

چای گوجه‌فرنگی

tomato-soup

در کتاب «دایره المعارف درمان خانگی» نوشته دکتر مایکل مورای آمده است که گوجه سرشار از مواد آنتی‌اکسیدانی بوده، یک ضد باکتری خوب محسوب می‌شود و در درمان سرماخوردگی و برطرف شدن گرفتگی سینوسی بسیار مفید است. دو گوجهٔ تازه را در دو لیوان آب بجوشانید. دو حبه سیر خرد‌شده و ۶ یا ۷ دانهٔ خرد‌شدهٔ فلفل به آن اضافه کنید و بگذارید تا ۱۰ دقیقه بجوشد. گوجه را در آب، کاملا له کنید و بعد آبش را بگیرید. سعی کنید آن را داغاداغ بخورید (البته نه آن‌قدر که به خودتان صدمه و آسیب برسانید) و پیش از قورت دادن بگذارید چند دقیقه در گلویتان بماند.

غذاهای تند

اگر گرفتگی بینی اذیتتان می‌کند، سعی کنید غذاهای ادویه‌دار و سرشار از فلفل هندی بخورید. ادویه‌ها باعث باز شدن مجراهای مسدود می‌شوند، مخاط را رقیق کرده و آن را روان می‌کنند.

انشا.. مورد استفاده شما خوبان قرارگیرد.

 

 

 

 


برچسب‌ها:
سه شنبه 11 خرداد 1395برچسب:, .:. 7:36 .:. خادمین خیریه

دیدار ستاد یادواره شهداء ورازان از آزاده وجانباز سیدنبی جلالی موسوی در آمل


برچسب‌ها:
سه شنبه 11 خرداد 1395برچسب:, .:. 7:27 .:. خادمین خیریه

پزشک متخصص بیماری‌های ریوی ‌گفت: دم نوش پونه و عسل، درد گلو را به طور موثری کاهش می‌دهد. بیوک مرادخانی اظهار کرد: برای کاهش و تخفیف گلودرد به جز داروهای استفاده شده توسط پزشک استفاده از نوشیدنی‌های گرم و دم نوش‌های خانگی توصیه می‌شود. وی ادامه داد: مصرف یک لیوان آب پرتقال یا لیمو شیرین به هنگام صبح در فصول سرد سال در پیشگیری از سرماخوردگی و گلو درد بسیار موثر است. مرادخانی عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد گلودردها به مصرف آنتی‌بیوتیک و تزریق پنی‌سیلین نیاز ندارد. بیشتر گلودردها علت ویروسی دارد و مصرف داروهای آنتی بیوتیکی در درمان آن موثر نیست.

 

مرادخانی افزود: متاسفانه به اشتباه هر گونه ناراحتی و درد ناحیه گلو توسط بیماران، عفونت تلقی و باعث می‌شود افراد به مصرف بی‌رویه، نابجا و زیان‌بار آمپول پنی‌سیلین یا آنتی بیوتیک‌های دیگر روی آورند.


برچسب‌ها:
چهار شنبه 5 خرداد 1395برچسب:, .:. 16:9 .:. خادمین خیریه

.:. Graphic By : SamenTheme // Code By : SibTheme .:.

درباره وبلاگ

با سلام به وب سایت موسسه خیریه کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) روستای ورازان نور خوش آمدید. خداوندا چنان کن که سرانجام کار .. تو خشنود گردی و ما رستگار
آرشيو مطالب
خرداد 1395
ارديبهشت 1395 فروردين 1395 اسفند 1394 بهمن 1394 دی 1394 آذر 1394 مرداد 1394 تير 1394 فروردين 1394 اسفند 1393 بهمن 1393 دی 1393 آذر 1393 آبان 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393
نوای وبگاه
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 129786
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 231
تعداد آنلاین : 1